Hvem er jeg?

Jeg ønsker alle de som leser dette for første gang velkommen,

Dette blir det første innlegget her på bloggen min. Sannheten er at jeg ikke tenkte på å bli blogger tidligere, men jeg synes det er en fin mulighet til å dele med deg forskjellige opplevelser, tanker (vakker og ikke), frykt, bekymringer og  generelt utforske en ny verden. Jeg vil også gjerne gi nyttige tips som kan hjelpe deg med ulike typer emner som du vil lese her. Å gi nyttige råd til hverandre kan kanskje være noe av det viktigste og mest nyttige som kan forbedre hverdagen vår, tar jeg feil?

Etter denne lille introduksjonen jeg ga deg, la oss snakke litt om meg.

Jeg er en jente som ble forelsket i musikk i veldig ung alder. Jeg begynte å spille piano i en alder av 6 år og etter hvert som jeg ble eldre begynte jeg å ha flere aktiviteter som gjorde at jeg følte meg interessert i kunstfeltet. Sang, komposisjon, piano og fiolin ble min største kjærlighet og det var derfor jeg bestemte meg for å bli elev ved en musikkskole. Mine favoritttyper musikk er: klassisk, jazz, folkemusikk, pop og countrymusikk. Hver type har noe unikt og noe annet å fortelle deg, men la oss ikke snakke om det akkurat nå. Jeg har også allerede tatt eksamen fra musikkskolen og nå har jeg mine første studier (som jeg går på) i skogbruk og vern av naturmiljøet i Bachelor og Master.

(Privat)

Men interessene mine stopper ikke der. Jeg elsker også å lære fremmedspråk. Russiske, italienske og svenske språk har fanget min interesse. Jeg vil gjerne lære så mange språk jeg kan fordi jeg ønsker å kunne snakke språket til folk i ethvert land jeg reiser til. Jeg håper å klare det en dag. Også, det er en siste ting som er veldig viktig og som påvirker nesten alle av oss i hverdagen. Spørsmålet om psykisk helse. Jeg liker å lese forskjellige artikler om dette emnet, og jeg har også allerede skrevet mine egne, som jeg håper du vil finne nyttige tips og hjelpe deg med det. Jeg skal prøve å laste den opp i et av mine neste innlegg, slik at du har en sjanse til å lese den.

Sannheten er at veien til suksess er lang og det er mange hindringer for å få erfaring i det profesjonelle feltet. Suksess og perfeksjon av arbeid er helt normalt og de fleste i det kunstneriske feltet prøver å oppnå det (og ikke bare selvfølgelig). Kunstverdenen er som alle felt veldig krevende og konkurransedyktig, så det må være balanse for å ha et sunt og vellykket liv selv om det er ganske vanskelig å oppnå. Jeg håper hver og en av dere vil finne sin egen vei, for ingenting er umulig.

“Å dele erfaringer med hverandre er en flott mulighet til å lære av våre feil og forbedre dem. Det er aldri for sent å innrømme feilene dine og bli enda bedre. Hvis du gjør det, vil du føle deg virkelig fri og klar til å fortsette med livet ditt”.

Jeg håper du har det bra, og jeg er klar til å svare på alle spørsmålene dine her på bloggen min og jeg skal svare deg så fort som mulig😉. Jeg lover!

Takk for at du tok deg tid til å lese bloggen min❤️.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg