Sommerferien har akkurat startet!

Før jeg begynner vil jeg si at jeg ikke har blogget så lenge fordi jeg hadde universitetseksamener og studiene var ganske krevende. Men det viktige er at jeg er tilbake og jeg skal prøve å skrive nye innlegg oftere.

Det er bare 2 dager siden mitt 1. år på universitetet ble avsluttet og jeg er klar til å starte sommerferien. Jeg har fortsatt ikke tenkt på hvordan jeg kan fylle sommerplanen min, fylle opplevelser og gjøre nye ting, men jeg skal prøve å gjøre mitt beste. Jeg vil lære så mange ting. Å komponere musikk, spille bedre piano og fiolin, skrive nye tekster til sangene mine og ta noen bad i sjøen. Hvem vil vel ikke ha den beste sommeren i livet sitt og fylle den med ulike aktiviteter slik at han har full av energi og ikke bryr seg når han legger seg om kvelden?

Jeg gjorde noe jeg aldri har gjort før.

Hvordan følte du deg da du begynte å lage mat alene hjemme uten foreldrene dine? Ja, du kan forestille deg hva jeg mener. Jeg lagde mat alene for første gang (uten å brenne hjemmet mitt hehe). Har du noen gang prøvd å lage mat med bare 3 ingredienser? Hvis ikke, prøv å gjøre dette med det du har i ditt eget kjøleskap og kok dem (ikke alt-alt, bare alt du kan spise). Stol på meg! De blir deilige! Jeg har prøvd så mange ganger å lage noe enkelt, annerledes og smakfullt som dessert. Jeg har alltid likt å lage mat, og jeg så forskjellige typer programmer på TV-en min da jeg var yngre med kokker, og jeg lærte små hemmeligheter, og jeg holdt dem i tankene mine for fremtiden, og nå tenkte jeg å bruke dem i praksis. Jeg er så glad for dette og er ganske sikker på at jeg kommer til å lage flere og flere oppskrifter og oppdage en ny verden i livet mitt. Så interessant! I en av mine neste blogger vil jeg dele forskjellige oppskrifter med deg, og jeg håper virkelig du vil prøve å fortelle meg dine meninger, eller til og med dele dine egne ideer til nye oppskrifter som blir enkle, korte og deilige. Å lage nye ting ikke bare på kjøkkenet, men også i livet ditt gir en bedre mening og gjør det enda mer interessant. Gjør det du liker og nyt!

Only A True Chef Will Laugh At All 28 Of These Memes

Min personlige sommer går bra så langt.

Sannheten er at min personlige sommer går veldig bra og jeg lover at jeg i løpet av de neste dagene skal prøve å laste opp en liten oppdatering om hva som skjer hele dette året med universitetseksamenene mine, kanskje dele noen nye oppskrifter og nye opplevelser med dere.

JEG ØNSKER ALLE EN VELDIG VAKKER SOMMER! ❤️

2 kommentarer
      1. I’m so glad you liked my idea! 🥰 Even though summer has come to an end, I wish you all the best ❤️.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg